Google+ Followers

Isnin, 8 April 2013

KOMPIUSSS DAHHH,..




                Uwaaa,.aku dah mula naik blurr mengendalikan blog sendiri,pada awal dulu aku nak asingkan blog tapi bila dah banyak sangat aku nak satukan balik tapi bila dah satukan dah jadi lain plak,aku semakin keliru jadinya,..harap-harap kalau ada sesiapa di luar sana yang terserempak blog aku yang serupa tapi di update banyak kali tu jangan mengamuk ya walau pun aku sendiri pun macam nak mengamuk saja dengan diri aku sendiri nih,.

               INILAH  natijahnya orang ada blog aku pun nak buka blog tapi tengoklah apa yang sudah jadi menyusahkan hati sendiri saja.Untuk apa kita buka blog ni sbenarnya??
soalan itu untuk siapa?? untuk diri sendirilah gamaknya,..

              KOMPIUS dah tahap kronik ni,.sebab sekarang ni aku sudah tak ada masa untuk kongsi  sesuatu yang berguna dalam ni,..huh!! masa mula buka blog dulu kemain semangat lagi tapi sekarang apa sudah jadi??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.